Clubcard FAQ

 

Ik ben mijn Clubcard kwijt. Wat nu?

Via het formulier op de website kun je een nieuwe Clubcard aanvragen.

Mocht je de kaart zijn verloren en bang zijn dat hij in verkeerde handen valt dan kun je hem blokkeren.

Om je pas te blokkeren log je eerst in. Vervolgens ga je naar het tabblad “Passen” en klik je op het vergrootglas voor de pas die je wilt blokkeren. Rechts onderin dit scherm klik je op “Blokkeren”. Ten slotte bevestig je dat je je pas wilt blokkeren door in de pop-up die verschijnt op “OK” te klikken. Let op, wanneer je je pas blokkeert kan alleen een gebruiker met voldoende bevoegdheden de pas weer activeren. Dit kan je niet zelf doen.

 

Wie ontvangt de Voorschoten '97 Clubcard?

Alle leden vanaf de B-junioren hebben in februari 2013 een kaart ontvangen, actieve spelers via hun leider. Indien ouders voor de andere jeugdleden een kaart willen aanschaffen is dit natuurlijk mogelijk. Via de site kan je een pas aanvragen. In eerste instantie willen we de Clubcard uittesten bij de oudere jeugdleden en senioren.

 

Starten met de Voorschoten '97 Clubcard?

Voor je met de Voorschoten '97 Clubcard kan betalen, dien je de Voorschoten '97 Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo.

  1. Dit kun je thuis eenvoudig zelf doen via de website van Voorschoten '97. Per e-mail of in de brief staan de benodigde inloggegevens. Je bepaalt ook zelf welk saldo je op jouw kaart wilt zetten, waarbij € 25 het minimum is en € 200 het maximum. Dit gebeurt veilig via een i-Deal transactie, waarmee je geld overmaakt van een privé bankrekening naar de rekening, die aan jouw Voorschoten '97 Clubcard is gekoppeld. Er komt dus geen geld op de Voorschoten '97 Clubcard zelf te staan. De ideal handleiding komt op de site te staan.
  2. Een tweede wijze is aan de bar. Sinds kort kun je bij Voorschoten97 met de pin aan de bar betalen en je kan dus ook met je pin geld zetten op je clubcard.
  3. Een derde wijze is contant aan de bar. Je betaalt 50 Euro en de bar medewerker stort dit bedrag (via de kassa) op je Clubcard. Vanwege het terugbrengen van het contante geld zullen we deze wijze niet promoten.


Hoe weet ik hoeveel geld er nog op mijn kaart staat?

Bij elke transactie geeft de bar medewerker aan welk bedrag er nog op de kaart staat. Daarnaast kan je altijd via de website inloggen en zie je tevens het saldo. Daarnaast zie je welke betalingen je wanneer hebt gedaan (tot op de minuut weergegeven).

 

Kan ik de kaart ook gebruiken buiten Voorschoten '97?

Nee dit kan niet. Je kan alleen deze kaart gebruiken bij het afrekenen van de consumpties bij Voorschoten97. In de toekomst wordt dit wellicht wel mogelijk, steeds meer verenigingen gebruiken dezelfde kaarten van LCS.

 

Kan ik ook het saldo opladen aan de bar bij Voorschoten '97?

Ja, saldo laden kan ook aan de bar bij Voorschoten '97 (vanwege de drukte lukt dit niet op de zaterdagmiddag). In dat geval betaal je per PIN·en wordt het bedrag direct op je Clubcard geladen.

 

Hoe zit het met de Voorschoten '97 Clubcard voor minderjarige Voorschoten '97ers?

In eerste instantie zal de clubcard aan de B en A junioren verspreid. Indien je voor de C/D/E/F-junioren, een kaart wilt aanschaffen, kan dit via de site van Voorschoten97.

 

Ik ben mijn pas vergeten. Kan ik nog met contant geld betalen.

Al willen we de contante betalingen terugbrengen, natuurlijk kan je nog betalen met geld.

 

Is er een Voorschoten '97 Clubcard voor niet leden?

Ja, er is een Voorschoten '97 Clubcard voor niet leden. Ouders, verzorgers en niet leden, kunnen ook een Voorschoten '97 Clubcard aanvragen en op die manier meeprofiteren van de voordelen die de Voorschoten '97 Clubcard biedt. Aanvragen kan via de website van Voorschoten '97.·De aanvraag zal vervolgens·door Voorschoten '97 worden beoordeeld. De kosten van een Clubcard bedragen € 5,-. Voor aanvragen kies je `Aanvragen Clubcard`.

 

Is er een Voorschoten '97 Clubcard voor teams?

Ja, het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen.·Per team kan er een kaart worden aangevraagd,·waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld.· Voor aanvragen kies je `Aanvragen Clubcard`.

 

Wie doet de administratie van de Voorschoten '97 Clubcard?

Voor de administratieve afhandeling heeft Voorschoten '97 een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn de leverancier van de kassa terminals in het clubgebouw en beheren de backoffice van de Clubcard.

 

Wat is het verschil tussen mijn rekening en mijn pas?

Saldo dat je besteedt staat niet op je pas maar op een rekening die aan je pas gekoppeld is, vergelijkbaar met je bankrekening en je bankpas. Wanneer je je pas verliest ben je het saldo dus niet kwijt. Indien in de tussentijd een andere persoon je pas vindt en hiermee onterecht betaalt, heeft dit wel gevolgen voor je saldo. Dus als je de pas kwijt raak, blokkeer hem meteen via de site.

 

Hoe log ik in op de beheeromgeving?

Wanneer je een persoonlijke clubcard hebt kan je inloggen in de beheeromgeving van Le Credit Sportif via de website van Voorschoten97/clubcard of rechtstreeks kan je gaan naar (https://www.lecredit.nl/).  Hiervoor heb je een inlognaam en wachtwoord ontvangen in de brief of per e-mail adres dat bekend is bij de vereniging.

Kijk ook even of het email adres juist is ingevuld. Dit is belangrijk.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Je kan een nieuw wachtwoord aanvragen door aan te loggen op de LCS site (https://www.lecredit.nl/). Ga vervolgens naar de “Wachtwoord vergeten” knop te klikken. Vervolgens vul je achter “E-mail” het e-mail adres in en klik je op “Verstuur”. Je inlognaam en je nieuwe wachtwoord zullen naar dit e-mail adres verstuurd worden. Wanneer je e-mail adres niet bekend is in ons systeem, neem dan contact op met de verantwoordelijke voor het kassasysteem (*).

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens veranderen?

In de beheeromgeving (https://www.lecredit.nl/) worden je Naam Adres Woonplaats gegevens bijgehouden. Deze gegevens kan je natuurlijk zelf bekijken en zonodig wijzigen. Default zijn ze binnen Voorschoten97 niet ingevuld. Dit doe je door in te loggen en vervolgens naar het tabblad “Gebruikersgegevens” te gaan. Hier worden je gegevens getoond. Onderaan de pagina wordt aan de rechterkant van het scherm de knop “Bewerken” getoond. Wanneer je hier op klikt kun je je gegevens aanpassen. Aangepaste gegevens sla je op door op de “Opslaan” knop (onderaan de pagina) te klikken.

 

Hoe kan ik mijn transacties bekijken?

In de beheeromgeving kan je onder anderen de transacties die met een clubcard gedaan zijn bekijken. Hiervoor dien je eerst in te loggen. Vervolgens ga je naar het “rekeningen” tabblad en klik je op het vergrootglas voor de rekening waarvan je de transacties wilt bekijken. Een nieuw scherm wordt getoond. In dit scherm klik je op het tabblad “Transacties”. Hier worden de transacties waarbij de desbetreffende rekening betrokken was getoond worden.

 

Zijn mijn gegevens veilig?

Ja, je gegevens zijn veilig en wel op twee fronten.

Door de encryptie die Le Credit Sportif gebruikt kunnen wij garanderen dat niemand anders bij je gegevens kan. Bij de verzending van gegevens wordt gebruik gemaakt van een beveiligde SSL verbinding die gecertificeerd is door Comodo CA Limited, een gerenommeerde partij op gebied van veiligheid van dataverkeer op internet.

Daarnaast hoef je niet bang te zijn dat gegevens verdwijnen. Je gegevens worden beheerd in een professioneel data center. Hier worden al de gegevens dubbel opgeslagen.

 

Mijn pas werkt niet?

Mocht je pas niet werken (de melding “Onbekende pas” wordt op de kassaterminal weergegeven) wanneer je een consumptie probeert af te rekenen, neem dan contact op met de verantwoordelijke voor het kassasysteem bij Voorschoten97 (*).

(*) De verantwoordelijke binnen Voorschoten97 is D.de Bruijn - dik.debruijn@voorschoten97.nl

 

 

© 2024-2025 Voorschoten '97 / Webmasters; Alle rechten voorbehouden.